Zasady zwrotu towaru i płatności

  1. Вartość zwrócić produkt przy jednoczesnym spełnieniu następujących warunków:

    Nie więcej niż 14 dni od daty zakupu (nie licząc dnia zakupu);

    Produkt jest odpowiedniej jakości;

    Produkt nie był używany, tj. opakowanie nie zostało naruszone, brak śladów użytkowania, zachowana kompletność;

    Zachowane właściwości konsumenckie produktów;

    Obecność paragonu;

    Przy spełnieniu warunków produkt można wymienić na analogiczny, zwrócić, otrzymując z powrotem wydane środki finansowe.

  2. Zasady zwrotu towaru:

    Zwrot może zostać rozpatrzony po złożeniu wniosku o zwrot drogą elektroniczną na adres euroszklarnie.pl@gmail.com lub osobiście w biurze pod adresem ul. A. Branickiego 21 lok. U3, Warszawa 02-972, czyli w dowolny wygodny dla Ciebie sposób. Wniosek sporządza się w dowolnej formie w formie listu i przesyła na adres e-mail.

    Termin składania wniosków o zwrot: nie później niż 14 dni od dnia otrzymania towaru przez Kupującego;

    Rozpatrzenie wniosku o zwrot odbywa się w ciągu 5 dni roboczych; Oczekuj telefonu od managera;

    Zwrot dokonuje się poprzez wymianę towaru na taki sam lub inny towar ze sklepu internetowego o równoważnej wartości, przy czym koszt zwrotu do Sprzedawcy oraz koszt ponownego wysłania ponosi Kupujący;

    Zwrot środków finansowych lub wymiana towaru następuje tylko po otrzymaniu przez sklep internetowy https://euroszklarnie.pl przesyłki z zwracanym towarem od Kupującego;

    Jeśli przyczyną zwrotu było błędne działanie Sprzedawcy, wszelkie koszty finansowe ponosi Sprzedawca.

    W przypadku zatwierdzenia zwrotu, środki zostaną zwrócone w ciągu 7 dni.

  3. Metody zwrotu towaru:

    Zwrot kurierowi przy odbiorze produktu;

    Zwrot w sklepie/biurze;

  4. Sposoby zwrotu pieniędzy:

    Jeśli płaciłeś gotówką, zwrot może być dokonany na Twoją kartę bankową lub poprzez rozliczenie wzajemne za inną pozycję.

    Jeśli płaciłeś kartą bankową, zwrot może być dokonany tylko na tę samą kartę bankową.

  5. Towary nie podlegające gwarancji:

    z mechanicznymi uszkodzeniami;

    z uszkodzeniami wynikłymi z wypadków, pożarów lub klęsk żywiołowych, a także działań siły wyższej;

    z defektami wynikłymi z nieprawidłowych warunków transportu i przechowywania (brak oryginalnego opakowania podczas transportu, podwyższona wilgotność, agresywne środowiska, ślady obcych przedmiotów, ślady zwierząt i owadów, zalane cieczami itp.).